ponedjeljak, 11. veljače 2013.

Kupus dijeta

Kupus dijeta je jedna od najpopularnijih dijeta na našim prostorima (a i šire). Karakteriše je jednostavnost u pripremi i efikasnost u rezultatima. U većini slučajeva organizam dobro reaguje čak i ako se ova dijeta sprovodi par dana i tada možemo da govorimo da se radi o blagom čišćenju organizma.



Kako pripremiti kupus dijetu

Skuhati supu od:
5 velikih glavica luka
2 zelene paprike
1 ili 2 konzerve cijelog paradajza (ili 1 - 2 veća svježa paradajza ili 2 dl kuhanog paradajza - domaćeg ili kupovnog)
1 svežnja celera
1 velika glavica kupusa
1 kašika sljedećih žitarica i mahunarki: sočivo, pšenica, ječam i suvi grašak

Posoliti, pobiberiti, staviti peršun i po želji može i ljute papričice. Zaliti vodom da ogrezne i kuhati dok povrće ne omekša.

Kako se upotrebljava kupus dijeta:

Ova supa se može jesti kad god osjećate glad i koliko god želite.
Neki pobornici dijete sa kupus supom kažu: ŠTO VIŠE JEDEŠ VIŠE ĆEŠ DA SMRŠAŠ. Uz ovu supu može još da jede sljedeće:

Prvi dan
Svo voće osim banana. Lubenice i dinje imaju najmanje kalorija od ostalog voća. Dakle, jede se samo supa i voće. Za piće može nezaslađen čaj, nezaslađena crna kafa i/ili voda.

Drugi dan
Svo povrće - količina nije ograničena - bitno da niste gladni. Pokušajte da jedete lisnato povrće, a izbjegavajte boraniju, grašak, kukuruz itd. Za večeru može veliki pečeni krompir na maslacu. NE JEDITE VOĆE. Ne zaboravite da jedete i supu. Minimum jednom dnevno.

Treći dan
Jedite supu, voće i povrće koliko želite. NEMOJTE JESTI PEČENI KROMPIR.
Ako ste se pridržavala gornjih uputstava za ovih tri dana trebalo bi da ste 2 - 3 kg lakši.

Četvrti dan
Pojedite do 3 banane u toku dana, supu, i pijte nemasno mlijeko koliko želite. Banane imaju puno kalorija i ugljenihhidrata, a takođe i mlijeko. SUPA I DALJE OBAVEZNA

Peti dan
Govedina i paradajz. Možete pojesti 300-600 grama govedine i do 6 paradajza. Pokušajte da popijete 6-8 čaša vode u toku dana u cilju ispiranja viška mokraćne kiseline iz organizma. OBAVEZNO BAR 1 TANJIR SUPE!

Šesti dan
Govedina i povrće. Možete da jedete koliko želite govedine i povrća. Naravno i SUPU

Sedmi dan
Integralni pirinač i povrće. Pijte nezaslađen voćni sok. Možete da jedete koliko hoćete pirinča i povrća. Obavezno SUPU.

Na kraju sedmog dana, ako ste se pridržavali uputstva izgubićete 4,5-7 kilograma. Ako ste izgubili više od 7 kilograma, pauzirajte sa dijetom dva dana pre nego počnete ponovo ispočetka. Ova sedmodnevna kupus dijeta može se koristiti onoliko dugo koliko želite. Osećaj lakoće i dodatne energije dobar je razlog da se proba sa ovom dijetom.

54 komentara:

  1. Molim vas dali netko zna, dali se stavi po jedna žlica od svih mahunarki ili sveukupno jedna žlica?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. od svacega po jedna,a i nemora,sto se mene tice,ja nestavljam nista sa kupusom,skuva se ,staviti u mixer,i piti po zelji i to je to

      Izbriši
  2. Ako stavis po jednu kasiku nece biti previse. Ovo su sve zdravi sastojci. Stecno

    OdgovoriIzbriši
  3. Za 3 meseca sam skinula 17 kg. Nista mahunarke u corbu. Obavezno sam pravila dva dana pauzu posle svakih 7 dana. Ta dva dana sam jela samo iz pekare jer mi je jedino to nedostajalo, zato su mi efekti bili losiji od ocekivanih. Prestala pre 5 meseci, vratila minimalno ali pazim sta jedem i koliko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisi stavljala mahunarke jeli???A jede li se hljeb uz ovo ili nesmije nimalo...hvala pozzzz

      Izbriši
    2. U mom receptu nije bilo nikakvih mahunarki. Dapače, bilo je još nekih verzija tog recepta - ni u jednom se nisu spominjale mahunarke.

      Izbriši
  4. Svojevremeno sam imala takav recept za juhu koja se nakon kuhanja povrća procijedi i stavi Argo kokošija juha iz vrećice...

    Zanima me da li se ovdje povrće pojede ili.....

    baš mi se ne jede luk i kuhani celer. Sve to više volim svježe.

    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da povrće se jede, ne treba ništa cijediti

      Izbriši
  5. povrće se jede ako je teško izmiksaj i pij iz čaše isti efekt,lakše je tako...

    OdgovoriIzbriši
  6. kakav luk?crni ili beli luk?

    OdgovoriIzbriši
  7. Hej, pozdrav svima iz Slovenije :D Recite mi, kako stavljam povrče za kuvanje, dali ga iseckam svako po svoje ili stavljati čitevo povreče? Hvala vam punoooooooooooooooooo. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. fujjjj juhaaaaaaaaaa :-/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odgovori
    1. koliko si smrsao za 7 dana

      Izbriši
  10. Mozda jeste malo gadna dijeta, ali je stvarno djelotvorna :)

    http://dijete-za-mrsavljenje.blogspot.com/2012/12/kupus-dijeta.html

    OdgovoriIzbriši
  11. KISELI ILI SLADKI KUPUS? ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. kiseli ili sladki kupus?

    OdgovoriIzbriši
  13. moram probati mada moj lekar kaze jedini nacin da se smrsavi je zasiti usta

    OdgovoriIzbriši
  14. Cetvrti dan na na kupus dijeti,skoro pa nista izgubila. Sto je sa mnom??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni je tako bilo.ja sam za 2 mjeseca skinula samo 3kg

      Izbriši
  15. I meni se to desavalo, osjecala sam samo nadutost! Ali vjerovatno je do probave! Probaj da pijes vise vode i smanjis sa vocem iza 17h!

    OdgovoriIzbriši
  16. Najbole je kad se sve ovo kuva da se stavi na blender i to dogje ko da jedesh gulas

    OdgovoriIzbriši
  17. Zna li neko sa cime mogu da zamjenim paradajz pleaseeee
    Nikad ga u zivotu nisam jela,sve ostalo mi je ok,volim sve vrste povrca,unaprijed hvala

    OdgovoriIzbriši
  18. Djeta 100% super,još ako malo vježbate . Može i bez paradajza ili daš konzervu,može još i cvjetača i poriluk da je ukus malo bolji.

    OdgovoriIzbriši
  19. Molim vas,da li govedina ide kuvana ili pecena? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Svima koji zaista zelite skinuti visak kg preporucujem dijetu bez kolhidrata, to jest izbacite iz jelovnika sve mlijecne proizvode, kruh i sve zitarice, rizu, krompir, grah, grasak, kikiriki, sve slatko, sokove, alkohol. Mozete jesti sve meso i pripremljeno na bilo koji nacin..osim virsli njih izbacite, sve povrce bareno ili kuhano. Ovo mozete jesti koliko hocete i kada hocete. Ja sam godinama pokusavala smrsaviti uz masu razlicitih dijeta i tableta za mrsavljenje, ali bez ikakvog rezultata. Sa ovom dujetom sam uspjela skinuti 12 kg za samo 1,5 mjesec..prvih 15 dana sam skinula samo par kg, ali nisam odustajala..isplatilo se, naredni mjesec kilogrami su samo nestajali. Sretno vam

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala,nadam se da ču i ja uspeti...

      Izbriši
  21. izgleda zanimljivo, a recite mi šta je sa voća? smije li se i u kojem obliku jesti? hvala

    OdgovoriIzbriši
  22. može li celer - korjen?

    OdgovoriIzbriši
  23. Sve voce osim banana moze se jesti. Moze i celer naravno..i list i korijen

    OdgovoriIzbriši
  24. Mozete li mi neko reci da li se povce koje se jede na drugi dan, jede frisko ili kuhano? Moze li se jesti u obliku salate? Zahvaljujem

    OdgovoriIzbriši
  25. pa da moze sezonska salata ....sa maslinovo ulje ..pozzz

    OdgovoriIzbriši
  26. ova kolicina kupusa i sve ostalo je za koliko dana to mi nije jasno .hvala

    OdgovoriIzbriši
  27. cao svima moze li mi neko reci kako da spremim govedinu ?

    OdgovoriIzbriši
  28. pozzz i od mene ... ja napravila supu i nije losa al sam pretjerala s ljutim papričicama :) hahhahaa al ipak cu da ustrajem do kraja i probam ovu dijetu

    OdgovoriIzbriši
  29. mora li biti govedina mozeli se zameniti sa drugo

    OdgovoriIzbriši
  30. hvala za savete,procitala sam sva iskustva ,pocinjem je sad.drzite mi palceve

    OdgovoriIzbriši
  31. skuvala i probala ali meni je to prosto nejestivo ajd prvi dan ok ali sutradan fuj nece niz grlo nikako :( da ne kazem da sam treci bacila jer sam pocela sumnjat u ispravnost cak mi je i ruzno vonjala

    OdgovoriIzbriši
  32. ...ипак,све је то индивидуално...

    OdgovoriIzbriši
  33. ja sam probala i vec 3 dan sam imala manje 2 kila jedino sam pijela parce tortu ali nista nije se promenilo.probajte i sami se uveriti svi mi imamo razlicitu pricu ali sami ce da vidite d aje uspesna.Valentina

    OdgovoriIzbriši
  34. Kako je sa ljudima koji boluju od dijabetesa!?

    OdgovoriIzbriši
  35. Dijeta je kratkotrajno uspjesna.Kilogramo se brzo povrate ako ne pazite. sta jedete.Ja sam za 3 dana skinula 3 kg.Vise nisam mrsala .Stvar je u tome da moramo promijeniti zivotne navike i svi to znamo,ali...Jesti izjutra i kaloricno,ali posle 6 nista,bas nista.

    OdgovoriIzbriši
  36. dijeta je dobra i djeluje.samo se mora malo pokrenuti i eventualno hodati ako niste ljubitelji treniranja.upravo ova dijeta se preporucuje za ciscenje organizma,cak sam citala da se preporucuje i dijabeticarima.ne kaze se djaba da smo to sto jedemo.a svi som sigurno zaboravili one starinske recepte,posne ili ne.s povrcem i zelenilom i zitaricama.zato toplo preporucujem da se proba,a sveki organizam je individualan i tako ce reagovati na supu.pozz

    OdgovoriIzbriši
  37. Svakakve djete sam isprobala ali ova je najbolja.Istina je da što se više juha jede da kile više idu dolje.stvar je i u tome što nisi gladan ali i da je teško jesti juhu .Star je i u tom da se osjećaš bolje kad kreneš s tom dijetom.

    OdgovoriIzbriši
  38. ovaj recept je izvorno bio objavljen od lekara za srcane bolesnike, medjutim ljudi svasta dodase u njega.moj predlog je za dorucak razno semenje(susam,lan,suncokret,spice i nesto klica)u nemasni jogurt ili kajmak za rucak ovu supu ali bez zitarica, naravno voce(ne preterivati)2-3 porcije,nadam se da je poznato da je 1 vocka jedna porcija.vode najmanje 3 litre, ug.hidrate smanjiti na minimum ali posto to nije dobro za organizam onda umesto testa i krompira koristiti mahunarke i prirodnu rizu.budite oprezni organizmu je sve potrebno .od srca savet iz iskustva od osobe cije je dete srce transplantiralo!!!

    OdgovoriIzbriši
  39. Kupus diejta je definitivno najbolja. Probala sam ih zaista mnogo, ali ni jedna nije bila tako efikasna. Evo jos nekih korisnih detalja: Korisni saveti o kupus diejeti

    OdgovoriIzbriši
  40. Sve skupa zgovnas kuhas i jedes jao kako ima hlupih pitanja nepismeni neznaju procitati..manje u guzu pa kile same lete..hahah

    OdgovoriIzbriši
  41. eto,ja sam probao i ako nevjerujem u sve te dijete,uspio sam za 10 dana skinuti 8kg.ma kupus je cudo.

    OdgovoriIzbriši
  42. Meni je danas sesti dan dijete sa svim pridrzavanjem skinula sam samo dva kg.to sto pise koliko god zelite jedite govedinu-cista glupost 200gr je maximim dnevno ili mleko npr.400 ml dnevno maximum.nije lose povremeno drzati ovu dijetu tri dana ali ne svaki dan i stalno ,to nikako

    OdgovoriIzbriši
  43. Ovo je istina ...jer sam i ja pravila ..i funktionira..samo se treba pridrzat toga.

    OdgovoriIzbriši
  44. JA SAM SKINULA 4KG U TJEDAN DANA,DOBRO JE JER PROČISTI ORGANIZA:)

    OdgovoriIzbriši
  45. Ja sam nekoliko puta pokusavala i radije gladovala nego supu jela ili mixano pila neide pa neide

    OdgovoriIzbriši

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove bloga Prirodni Lijek. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Blog Prirodni Lijek zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.