srijeda, 22. siječnja 2014.

bakterije u želudcu
Bakterije u želudcu su veoma česta boljest u današnje vrijeme lječe se jako dugo i teško.

Preporučjemo vam siguran ljek protiv bakterija u želudcu na prirodan način.

Smokve u maslinovom ulju su najbolji ljek za bakterije u želudcu.

U staklenku-teglu stavite suhe smokve zatim ih prelijete domaćim ne prerađenim maslinovim uljem. Smokve možete izrezati na 4 djela.


Trebalo bi da stoje bar 4o dana pa onda svako jutro uzimajte prije svega po jednu smokvu.

Poželjno bi bilo i po malu kašikicu maslinovog ulja u kojem stoje smokve. 

Ako nemožete čekat onda napravite dvije tegle pa jednu počnite uzimati nakon sedam dana stajanja.

Da bi izlječenje bilo što bolje i što efikasnije trebate svoju ishranu da uskladite sa lječenjem. Jedite kuhanu blagu hranu bez previše začina naročito ljutih i paprenih. Nemojte jesti kiselo. Izbjegavajte masna mesa naročito suhomesnate proizvode.

Hranu pripremajte na maslinovom ulju koje je prirodno ne prerađeno.

Što više jedite svježe hrane.

Maslinovo ulje i smokve su kao suho zlato vrijedni prirodni ljekovi, zato čuvajte svoje zdravlje i nagradite se ovim prirodnim zlatom jer zdravlje je najveće bogastvo.

Iskustva govore da kombinacija smokava i maslinovog ulja lječi puno toga naprimjer neplodnost, hemoroide, sva crijevna oboljenja, zatvor, bronhitis, astmu itd.

Želimo vam zdrav i ugodan život uz naše prirodne savjete.

Broj komentara: 13:

  1. Meni su smokve u maslinovom ulju pomogle da smanjim hormon FSH......koji regulise plodnost....:) Bio je vrlo visok...i sa jos regulisanom zdravom ishranom ostala u drugom stanju, i rodila blizance dva preslatka decaka....:) I dalje ja konzumiram smokve u maslinovom ulju, navikla se ...:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jasmina ,hvala Vam na ovom komentaru,koje će ne sumnjam naročito obradovati buduće mame koje imaju problema sa hormonima...recite nam da li ste pripremali smokve po ovom receptu koji je objavljen na vrhu stranice...Pozzz :)

      Izbriši
    2. Ja sam uzela veliku teglu stavila smokve, nisam ih brojala , napunila i dodala maslinovo ulje....stavila na tamno mesto i pocela da ih konzumiram za cetrdeset dana. Zapravo ja sam napunila dve tegle, jednu sam odmah pocela da koristim....da ne bih gubila na vremenu. Kada je proslo cetrdeset dana pocela sam da koristim tu teglu i odmah napunila sledecu da bih imala kad ovu zavrsim.....I tako godinu dana.POsle godinu dana ostala sam u drugom stanju...:) Kao sto sam vec rekla u prethodnoj poruci, regulisala sam svoju ishranu. Izbacila secer iz upotrebe i sve sto nije bilo zdravo od hrane ...Mislim na industrijske proizvode....Znaci bilo je dosta povrca na pari, zitarica..itd....i jos sam maku uvela u svoju ishranu....mozda nekom i ovo moze da pomogne...:) Pozdrav...

      Izbriši
  2. i baš blizance????? pa malo sam skeptična

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas sumi pricali za tim ljek dae dobar za hormone.ija imam takve upravo moj muz probleme pa covjek kat ima muka probao bi sve.sa sat veruem u to pa vidjecemo?jasmina ipak hfala dala simi nadu !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a koji hormoni nisu u redu , polni ili neki drugi?

      Izbriši
  4. Nisam znala da je ova kombinacija toliko lijekovita, no i kako čitam ima mi smisla, svakako ću probati! Imam problema s crijevnim bakterijama pa sam isprobala svakakve lijekove.

    OdgovoriIzbriši
  5. isprobano i ljekovito i pomoglo mi je da izbacim mulj iz zucne kese... ovaj mi je recept dala dr Sonja Simic strucnjak za ultrazvucnu dijagnostiku, na zalost poginula je u nesreci takav strucnjak. isto sam tako spremila smokve i maslinovo ulje i konzymirala sam 2 mjeseca. nakon toga zusna kesa mi je bula kao suza cista . problemi sa probavom su nestali. Znaci samo Mulj u Zuci . Oprezno za osobe koje imaju kamencice u zuci da se ne bi pokrenuli i zaglavili u kanalima.... pa bi bilo problem. dakle oprezno i predhodno prekonteilirati stanje zuci pa i bubrege da slucajno nemaju kamencice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Dali djeluje i za želučanu kiselinu

    OdgovoriIzbriši
  7. Može li se obično maslinovo ulje koristiti pri liječenju želudcu. Hvala. ulje

    OdgovoriIzbriši
  8. Moj juz je koristijo nepreradzeno maslinovo ulje i smokve nakon 40 dana stajanja .Imao jje problema sa bakterijom kiselinom nadutosti i bolove u zeludcu sa ovim i terapijoom koju mu je doktorica prepisala sad hvala bogu nista ga ne boli .samo da napomenem da se godinama mucijo sa raznim tabletama i terapijama al sa ovom kombinacijom Smokve u maslinovim uljem i trojna terapija za bakteriju sada nema nikakvih problema

    OdgovoriIzbriši
  9. isproban lijek i djelotvoran---a nije na odmet stalno to jesti nema nista sto nevalja----a maslinovo ulje nece nikom naskodit ja ga pijem na tate svako jutro po kasiku

    OdgovoriIzbriši
  10. Osim za sve ovo ova kombinacija je dobra i za podmazivanje zglobova. Prorade i nestane ili se dosta smanje bolovi. Osobno sam isprobala. A isto pomaže samo maslinovo ulje natašte piti.

    OdgovoriIzbriši

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove bloga Prirodni Lijek. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Blog Prirodni Lijek zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Posljedni dodani članci

Pokreće Blogger.

Translator

Popularni članci